trött på allt..

sitter just nu och letar sommarjobb.. men det finns inga roliga på internet.. så nu måste jag leta som en dåre
och nu är det så jävla mycket med skolan så jag får ju panik? massa prov hit & dit, idrottslektion som ska planeras, engelska sak och hemkunskap, och datum att hålla reda på. jag orkar inte -.- och jag är förkyld i ena näsborren oxå, och så har jag ont i halsen. Imon är det friluftsdag, ska gå ända upp till stadsparken från skolan :o sen grillar vi där uppe också. och efter det så åker jag till pappa på kalas för 3 små barn, min syster, och mina 2 kusiner, kul. och sen stannar jag där till lördag för jag måste hem och vara hundvakt, igen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0