SPYKIDS PÅ TV!

sitter just nu och kollar på spykids, sjukt längesen jag såg dom filmerna!
har precis varit ute med shira, det börjar ju nästan bli vår nu :D
och snart ska jag försöka gå upp ur sängen och börja städa och duscha och
laga mat.
I fredags åkte jag till pappa, och sen åkte vi till farmor där alla kusiner väntade
så firade vi dom + Lucia min lillasyster. så blev det tårta och sen pizza (a) jag åt
mycket.. haha. Och igår så åkte vi till farmor igen och åt mat och sen tårta igen......
känner att jag kanske måste gå ut och gå snart. Och sen åkte jag & pappa till Jönköping
och handlade och sen va jag hundvakt. det va hela min helg de :)
jag är sjuk också, jag har jätte ont i halsen och förkyld, och imon är de skolaaaaaaa.
peace bre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0