Livet är som en brustablett. det löser sig

kom hem från farmor för en stund sen. Vi har ätit middag och pusslat!
jag pusslade faktiskt jätte mycket när jag va liten och har inte gjort de på hur länge som helst så det va kul.
och innan idag städade jag faktiskt hela huset, skulle egentligen tvätta pappas bil också men jag orkade inte..
och snart ska vi väll sätta på grillen och grilla lite kötttt och till det blir det sallad och bröd, mmmm :)
sen imon åker jag hem till mamma again. Och på måndag är det skola igen, längtar..!
jag hoppas att vi är läxfri i en vecka, för jag har pluggat som en jäkla dåre den senaste månaden för
att det har varit prov hit och dit, nationella + läxor, loooove!
men nu ska jag gå ner och checka tv.
tjinhtjong ♥

imon börjar nya jersey shore kl 20.00 på MTV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0