för mycket plugg just nu..

min uppdatering är sämst men jag skriver när jag känner för det, inte för att det är så intressant då men..
det är så jävla mycket plugg just nu, snart sprängs min hjärna för att det är för fullt!
så nu har jag skrivit ut allt så jag har papper i handen och behöver inte läsa i boken.
hade kemiprov idag, det gick bra tror jag. hoppas jag! och på torsdag ska vi dansa för skolan
och på fredag har jag matteprov, idrottslektion + tandläkarn, jaaaaaa!
på måndag nästa vecka har vi so prov om 1:a världskriget.. och på tisdag har vi nationella prov
i spanska, en uppsats på typ 100 ord eller nåt. På onsdag nationella i fysik.............
och på torsdag är det en ledig dag från prov :dddd och på fredag är det svenska prov.
+ lite hemkunskap och engelska inspelning på det med :) ja, men nu måste jag plugga
sen äta sen plugga sen sova och sen väntar en tilll pluggdag 8-|


Kommentarer
Postat av: beckiss <3:)

cha cha!! håller med dig totalt !

orka skolan <3

puss puss

2011-03-14 @ 19:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0