en dag på stan med frida :)

studiedag idag, as gott! vaknade typ vid 10 kanske och
gick ut och gick med shira en stund, tänkte sätta mig i parken
och ha piknick med mig själv.. men sen kom jag på att det skulle
vara liiiite mobbat, så jag sket i det haha. och sen åkte jag ner till
stan med fridutt och hon köpte lite grejer, jag blev väldigt avundsjuk :(
och sen satte vi oss på weinerkonditoriet och tog en cola och delade på ett
weinerbröd och chokladboll (a) inte tjock... jag ska bli nyttig nån gång i livet
hade jag tänkt mig, men jag vet inte när. nästa vecka kanske? :)
imon blir det svenska prov på morgonen, sen typ musik kanske om han kommer
och matte och skridskor, wooohoo. jag slutar halv 2 för jag är bäst :)
och sen blir det att ta bussen till pappa och tillbringa helgen i SÄVSJÖ, den stora staden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0