dålig uppdatering :)

min uppdatering är inte den bästa men jag skriver när jag har lust och jag har inte
haft lust, haha :) men gårdagen var najs! först på morgonen så var jag med ebba & emelie
dom sov hos mig i fredags, så käkade vi chips och pizza till frukost (a) inte tjocka....
och sen åkte jag till pallas atena och åt god mat med pappa, jag blev aaaaas mätt haha.
Sen åkte jag upp till a6 med emelie för att köpa present till nina, sen fixade vi oss och gick
till ninas fest, som bara va över gatan typ, haha. och där tillbringade vi kvällen, tills jag var
tvungen att gå för att vara hundvakt, kul (y) men de var mycket mat och grejjer där så jag
typ rullade hem sen ;)


RYAN SHECKLER, HET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0