misslyckat.se

gratis blev 41 kr tillslut.. haha, de va 18 årsgräns på sportlife :(
så jag ebba & emelie drog och fikade istället, hehe.
och gå ner i vikt går inte heller så bra, så jag funderar på att
skita i allt och sen se vad som händer när jag är typ 30, då kan
jag börja träna! men nu orkar jag verkligen inte, ska till läkarn imon
och ta nya blogprover, jippie. lite sovmorgon skadar inte kanske..
 
ja vad händer i veckan? inte så mycket, på torsdag ska jag upp till
a6 och hämta mina skor som gått sönder av nån anledning.. och hämta
en ny mobil, vilken vet jag inte än. svår beslutångest '
på fredag åker jag till pappa förmodligen och stannar till söndag.
imon blir de en hemma dag kanske, och städa & plugga! behövs känner jag.





hmmmmm?


Kommentarer
Postat av: alida

x8 ;)

2011-01-25 @ 14:54:29
Postat av: feliciabergstrand

okej :)

2011-01-25 @ 16:46:27
URL: http://fffeliciabergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0