dag 1 ~ 2011

har varit hemma och inte gjort ett piss idag. har varit helt d ö d och
inte orkat röra mig, varit i pyamas i ungefär 10 timmar och inte orkar
man bry sig om hur man ser ut eller hur ofräsch man är eller nåt, that's life!
känns rätt skönt faktiskt.. har fixat till de sista i rummet nu och de är faktiskt fint,
har inskaffat en STOR, dock gammal tv, som funkar iallafall :)
väntar bara på att mamma ska lära mig hur jag använder min skanner så jag kan
dekorera väggarna med lite bilder, och så måste jag lära mig min ritplatta också, hmmm?
jag längtar verkligen inte till skolan -.- jag orkar inte, ibland vill man bara hoppa av och bara
vara hemma och sova istället, men detta året ska jag kämpa, kämpa och kämpa!
sov gott ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0