nej jag har inte alls ont i tänderna..

va hos tandläkarn idag, sitter här för mig själv med tandvärk och huvudvärk.
det går bra för mig ;) dom satte in värsta spiralerna i min mun som kommer ta livet
av min mun typ, imon.. kommer bara kunna äta soppa & potatismos i typ en vecka kanske.
bra bantning (y) så åt dom sista godisbitarna och mc nu för en vecka eller så!
ajja, slutade halv 2 idag, rätt gött faktiskt. Imon bär det av till pappa kl 11, med det menar jag
att jag måste gå upp typ 8 halv 9, lite sovmorgon iallafall! menmen. har sjukt tråkigt, sitter själv
och kollar på tv och sitter vid datorn. och min hund har ryck, hon drömmer och snarkar -.-
yeye! asså det är så himla tråkigt att städa så jag tror jag dör! när jag flyttar hemifrån ska jag
lätt skaffa KOCK som kan laga mat åt mig eftersom jag inte kan laga själv, HEMHJÄLP som kan
hjälpa mig att sätta i kontakter, får panikångest.. och såklart STÄDERSKA. och en NANNY som
ska ta hand om mina barn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0