jag vill vara bättre än så '

hej, nu är veckan slut och det har gått väldigt fort måste jag säga :o
helgen har varit bra här i sävsjö och imon bär det av till jönköping igen.
idag har jag varit ute i stugan med familjen + farmor och farfar, fasst vi fick
gå en hel del för vi fassnade med bilen i snön och kom inte låss så därifrån fick vi
gå, fasst det var dock inte så långt men endå, sen fikade vi och grillade korv och åkte
pulka och lekte på isen och sånt barnsligt kul :) äsch, de va ingen där ute endå så jag
kunde se ut hur jag ville och gå utan smink och leka traktor om jag så ville. haha men kul
var det, de va en lyckad dag måste jag säga, och nu ska jag gå ner till min syster som ligger och
väntar på mig i soffan, vi ska kolla på prinsessans dagbok 2 och äta popcorn, så gonatt (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0