framtiden :)

jag ska gå estet-media på jb hoppas jag på, och sen jobba på en reklambyrå.
vem vet, kanske startar egen :) sen ska jag skaffa mig en fin lägenhet och en
grand danios, man blir fasst vid dom om man redan har en.. och 2 barn. sen ska jag också
skaffa en inredning & fotoblogg på fritiden, om jag har någon.. och jag ska tjäna massor
av pengar som jag kan spendera på kläder & annat roligt. jag är inte sån som reser för alla
mina pengar direkt. vill ha en mysig liten 1:a eller 2:a i jönköping eller gbg eller stockholm kanske?
hhahaha, men det kommer ju ändras med åren. vem vet, jag kanske skriver ett inlägg om 20 år så
är jag prinsessa och bor i ettt slott och har 10 barn osv.. :) haha.


Kommentarer
Postat av: EMME

tönt ska du bo i en etta eller tvåa och ha två barn :D det kommer inte bli trångt plus en hund hahaha :D söt är du :) EMMe

2011-02-12 @ 18:07:28
Postat av: feliciaaaa

ja vadå då, hunden tar ju bara halva lägenheten så resten får enas om andra halvan :) tror du mina barn ska få springa runt hur dom vill eller, nej dom

kan sitta i ett hörn och leka med dockor.. HAHAH skojja.

2011-02-12 @ 20:16:27
URL: http://fffeliciabergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0