ligger i sängen och kollar på film på 3an nu.
har precis fixat ett eget konto på datorn och de tog typ 350 timmar att föra över allt från ett konto till det andra.
med bilder,dokument,musik osv. och så blev det såklart lite strul här & där men nu är det nästan perfekt, bara internet som håller på att strula hela tiden, funderar på att stänga av datorn snart och vänta tills imon och de om det är okej då.. ville få lite ordning och reda så jag började på datorn, imon rensar jag mitt rum och fixar lite, och sen fixar jag bloggen nån dag också, har lärt mig lite nya koder!
snart är det slut på lovet, jag har inte gjort så jätte mycket kan jag ju inte påstå. det är tråkigt med lov ibland faktiskt. men ibland kan de vara skönt, bara få komma bort från skolan ett tag. men idag har jag varit och handlat med mamma, och efter det har jag inte gjort så mycket. bara fixat datorn och installerat photoshop i 5 timmar som inte funkade sen och då fick jag avinstallera allt i 5 timmar till, lyckat där ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0