U2 konsert i kyrkan!

vaknade vid halv 12 idag lite sådär halv seg, gick upp och gjorde frukost och
satte igång och städa mitt rum (behövdes verkligen!)
sen åkte jag och emeline till kyrkan vid 15.00 och övade till 17.00, gissa om jag va
trött efter det.. och sen från 17.00 va de fika, inget man kan motstå direkt ;)
och sen började konserten vid 18.00, de va riktigt bra måste jag säga!
och efter konserten gick jag och pappa upp till china palace och åt, mättande
men gott.. tog mongolisk buffe, och till efterrätt: friterad banan m. glasss, like
like. sen gick vi tillbaka till kyrkan efter det och hämtade bilen sen körde pappa
hem mig. Och nu ska jag snart stänga av datorn och lägga mig och sova, trött som fan.

godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0