hungrig :(

har inte ätit något på typ 4 timmar, men jag klarar mig :D
har gått i typ hela jönköping idag.. okej överdrivet men endå,
lite död om man säger så. så Precis när jag kom hem, la mig
i sängen med datorn i knät så ba: GÅ UT MED SHIRA!
fan -.- död igen.. och fan va skönt att ha lov nu! love it.
jag fyller år snart också, men de kommer bli tråkigt så jag ska glömma bort :)
och jag ska börja övningsköra snart, VARNING!
ne men nu ska jag äta baconstyvning & pasta!
borde göra min blogg till en matblogg istället för att jag bara skriver att jag
äter eller har ätit eller ska äta. ja det är vad mitt liv går ut på ;)


man blir aldrig för stor för påskägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0