fredag!

har inte så mycket att berätta eftersom det inte har hänt så mycket idag.
hade nationella prov i engelska idag fram till lunch, det gick bra tror jag!
och sen åt vi lunch: chickenbits, ris & currysås = rulla fram..
sen hade vi idrott, eller typ en vanlig lektion för vi pratade om ergonomi.
sen slutade vi halv 2, så det är ju chill. sen ska jag och mamma åka iväg
på lite ärenden ;) hahaha & handla. sen blir det väll bara att vara hemma hela kvällen.
för mig händer det inte så mycket i helgen, bara ta det lugnt och så.
blir väll att jag skriver mer ikväll eller imorgon för jag kommer ha vääääldigt tråkigt
och då måste jag ha någonstans att skriva, pusss.
något som ni inte vet är att jag skriver i bloggen varje dag utan att publicera
något :)


bilden är tagen från min balkong så det har inget med utomlands att göra.
jag och mamma ska åka utomlands i sommar, vi har aldrig åkt tillsammans.
så det ser jag fram emot mest just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0