tråkiggg daggggg.

de har varit riktigt tråkigt idag, bara tråkiga lektioner.
och efter skolan så snackade vi med tjejgruppen och så.
ska ju åka iväg på höstlovet. men ialllafall, sitter och väntar
på att min kära mamma ska komma hem sen ska jag gå ut.
och jag är fortfarande tjurig sen jag satte mig på en stol i köket
så satte jag mig fel så jag trillade ner, från barstolen. jag blev jätte
arg och tänkte slänga iväg den men jag behärskade mig lite! ..
men nu orkar inte jag slösa bort min tid framför datorn som jag alltid
gör, så istället ska jag göra läxor! good girl. nejj men jag är riktigt duktig i
skolan asså, det är sjukt :o yeye, ha ett bra liv. ching chong '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0