hemmahemmahemma..

sjuk idag också, lär aldrig bli frisk.. fasst jag brukar inte bli sjuk så
ofta faktiskt, jag har väll bra immunförsvar kanske eller bara tur (;
idag är jag iallafall jätte förkyld, kanske för att jag inte har tagit nässpray (y)
men jag stannade hemma idag för jag kände att jag behöver bli frisk.
men jag ska gå till skolan imon iallafall.. yeye, har kollat på lägenheter också
för jag inte hade något att göra och jag vill flytta ): , och så har jag kollat på mobiler
för jag ska få en ny i februari!! ah så finns det INGA fina, förutom iphone och de då
men dom är typ för dyra i månaden och skit. så jag får väll ha min gamla i 100 år till
eller göra en egen mobil? smart felicia! hahahaha. men nu ska jag kolla på tv och
äta vindruvor, chaaao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0