hemma (:

har varit på m* med emelie.. och ätit *aj hahaha.
och sen när jag kom hem så låg de godis hemma, så mamma
bara tryckte in de i käften på mig! jag kunde inte hindra henne
så jag va tvungen att äta upp.. synd. men jag gick faktiskt och tog
en tugga sallad innan jag gick till tobleronen, för att känna mig lite
nyttig (:
vill ni veta mina hemligheter? 
när jag säger att jag är ute på en promenad så
går jag egentligen till kylskåpet och äter..
och när jag säger att jag gymmar så äter jag godis
inne i omklädningsrummet..
och när jag springer många mil så köper jag alltid en kebab och
smaskar på!
nej jag skojjar, så gör verkligen inte jag. men de kunde varit så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0