det är inte kul.. när mamma är hemma så ringer de hela
tiden, men när mamma är borta. då ringer de minsann inget!
fasst pappa ringde mig faktiskt. så jag va inte så mobbad endå.
jag ska nog inte till skolan imon, har haft jätte ont i magen idag och
har de fortfarande, så jag stannar hemma.
jag har tänkt på en sak.. jag får mitt barnbidrag för att städa hemma
i 2-3 timmar en dag i veckan, utan att betala skatt och jag får ha hur många raster jag vill
och jag kan lyssna på musik och göra vad jag vill. och dom som jobbar jobbar ju verkligen
för pengarna, och jag klagar över att det är tråkigt att städa hemma? men tur har jag, tack mamma.
men nu ska jag sova, jag har ont i magen ): gonatt '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0