hejhoppgummisnopp!
idag på morgonen va de utbildningsmässa i folketspark
där man fick information och lite så.. sen hade vi typ ingen so
för jag och frida spelade in en grej till engelskan.. sen hade
vi engelska och matte sen slutade vi, rätt chill dag ändå (;
och efter skolan så åkte jag och emelie ner till stan, köpte
present till farfar, sen åt vi på mc också (a) och sen åkte vi hem
och nu ska jag bara ta det lugnt..
och imon ska jag stå i cafét hela dan, sen ska jag iväg på luciaövning
med kyrkan. och på fredag åker jag till pappa, och på lördag är de kalas
för farfar och kusin! sen på söndag åker jag hem, de va typ min vecka.
och nästa vecka blir de prao på malmborgs konditori (y) najjjjs.
hajdoooo ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0