hej, trött efter en lång skoldag.. måste sätta igång och plugga
men har verkligen ingen ork, och jag fattar ingenting av ekonomi.

väntar på att mamma ska komma hem så jag får pannkakor (:
och sen ska jag nog sova lite sen plugga. är verkligen jätte trött
och de känns som klockan är typ 9 för det är så mörkt.

och jag och mamma kanske flyttar till stockholm till sommarn, vill
inte lämna jönköping som man har bott i i 15 år och aldrig
flyttat, och alla kompisar, och en helmysig stad. men vi flyttar till
stockholm för att jag kan gå en bra utbildning sen var det bra jobb efter
det, men vi får se (;

nu ska jag dra, puss!


Kommentarer
Postat av: johansson

TÖNT? du ska inte flytta. bara för man bor i sthlm får man inte bättre utbilding ditt sär-.- och det är svårt att äns få ett jobb där. men de finns mer att välja på , på högskolan. du kan ju inte lämna mig här :( har ju inga vänner :(

kram emelie

2010-11-08 @ 17:24:53
Postat av: feliciabergstrand

ne men det finns ingen media linje jag vill gå här.. och jag kanske flyttar tillbaka om 3 år haha, men då har du redan glömt mig :)

2010-11-08 @ 17:30:53
URL: http://fffeliciabergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0