en månad kvar till julafton!

wohooo, nu är de inte långt kvar till julafton! jag längtar väldigt mycket.
börjar med ett inlägg från igår. först prao då.. sen åkte jag hem och fixade mig
och så, sen åkte jag ner med mamma till stan. köpte ett par byxor och en mössa.
orkar tyvär inte lägga in bild på det nu. och mamma köpte skor,mössa,linne,skjorta,
vantar och nåt mer. sen åt vi på mc (a) och sen åkte vi upp till john bauer på öppet hus
jag ska gå estet media, jag ska ska ska ska! och sen åkte vi hem och ctog de lugnt.

asså fan vilken storm det är ute då! va glad att ni inte har hund och bor vid vättern (;

idag..prao som vanligt, rullad chokladbollar hela dan. sen åkte jag hem och så har jag väll

typ städat och så, ska nog lägga mig snart tror jag. har lite ont i huvudet också för den som

ville anteckna det.. imon blir de först prao sen resturang china palace med mamma,gott!

men nu ska jag dra mig, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0