you are everything I'm not

asså seriöst, denna dagen
har jag inte gjort någonting.
då menar jag det verkligen.
har suttit vid datorn hela dagen.
behövde kanske en sån här dag
nu så jag orkar med alla andra
dagar, haha. rätt skönt endå att
inte göra nånting, men nu har jag
iallafall kollat på bellatyrashow.se
och jag måste bara säga att jag stör
mig på bella väldigt mycket :o
och imon, ska jag väll vara med
becka hela dan i think.
har inte varit med henne på
jätte länge, jag saknar faktiskt
henne (:
så kan de gå, nu ska jag
lama mig igen, pusss.


Kommentarer
Postat av: beckkka<333

AHHAHA <333

bilden minnen <33§§§

2010-05-14 @ 00:59:43
Postat av: feliciabergstrand

haha eller hur (:

2010-05-14 @ 09:57:44
URL: http://fffeliciabergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0