ska jag va tråkig?

och lägga ut ett inlägg om
mina tankar som bara flyger
i mitt huvud jusst nu.
okej.

det är inte bra att snacka skit.
snacka skit är bara ett tecken
på avensjuka eller hur?
även om man kanske vill säga
vad man tycker om personen.
och att jag har varit välidigt bitchig
på senaste tiden, eller månaderna
typ, fan vet jag. förlåt säger jag
bara. menar det egentligen inte.
brukar få skuldkänslor oftast, haha.
och nae, nu ska jag va en bra kompis
och ha kompisar, haha nej men jag
ska inte bara sita hemma på dagarna
och säga att jag inte orkar, för de gör
jag. ibland.. haha. nejmen vafan.
snart kommer jag få ögonproblem
för jag sitter vid datorn för mycket.
vill ju inte ha glasögon liksom ?
och nu mår jag väldigt bra, vet inte
varför men jag är bara på bra humör.
då kan jag skriva bra saker och inte
emo texter, har ni inte märkt attt jag har
blivit lite positivare? (a) de har iaf jag.
alltså behöver jag inte skriva att jag inte
har några vänner och sitta och tycka synd
om mig själv, eller de gör jag egentligen inte
för jag vet att jag har vänner som bryr sig och så
de är bara de att de är jag som dissar dom för
jag inte orkar vara. men nu ska de inte va så längre.
och jag älskar min mamma och pappa och alla jusst
nu! ah jusste, jag har skrivit säkert 1000 gånger, men
denna gången ska jag. jag ska INTE vara BLYG längre!
och ni får hjälpa mig (a) pussssssssssssssss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0