nystädat rum (y)

första gången på typ ett halvår
mitt rum är helt rent!
AHAHHA, skojjade.
ska även möblera rummet
också, så de blir säkert bra.
imorse vaknade jag av att farbror
ringde och sa att jag skulle komma
ut om en kvart, och jag låg och
sov. så de va bara att klä på sig och
fixa sig på en kvart sen drog vi iväg
till nästa farbror, HAHA nejj men ah.
fikade och så. sen åkte jag hem och
städade och nu sitter jag här och är
lite stolt över mig själv. har tömt två
tvättkorgar också med MASSOR av
kläder och lagt in i garderoben :JJ
och sen vet jag inte vad jag ska göra.
får väll se lite. måste plugga också
för jag har 2 omprov )):
inte kul. pussssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0