nae, då är de illa..

nu är de så att jag har vilat
ut typ i 2 veckor nu, o varit
mobbad, och nu när jag är
taggad på att gå ut och typ
vara med kompisar nu så
sitter jag här mobbad ändå.
kanske för att jag inte har ringt
någon och frågat om dom vill göra
något men det är ju kanske lite
sent nu men bajs.
har iallafall varit iväg med pappa
och dom nu ett tag, eller ah, typ
50 timmar, först åt vi på max.
och sen åkte vi till my farbrother
AHAHHA felstavat jag vet, och så
fikade vi och åt och kollade på tv
och va barnvakt och lekte och jag vet
inte vad, va där från typ halv 3 till
halv 10, och så ska jag dit imon med.
kommer nog bo där snart känns de som.
eller de går ju inte nu eftersom att dom ska
flytta till malmö. :o

asså vill ni veta en sak?
jag hittar inte min mobil, och jag
hade den här NYSSS.
jag hittade den.
så ni behöver inte läsa detta
för de va bara onödigt
men jag orkar inte sudda ut
nu. jo fast ne.
nu ska jag tråka med min dator.
och kolla in i min tråkiga vägg.
ska ha de skitkul! pusssssssssss

ahjusste föressten, jag åkte inte till
pappa för de va bara onödigt att åka
dit för jag skulle åka tidigt imon endå.
FAN DE BLEV FEL. men skitsamma ni
får fatta de? jag åkte inte till pappa
iaf, så enkelt va de.
och imon typ vid 11 ska jag till
my farbrother igen och fika.
hejdå.

FÖRLÅT FÖR DETTA. HAR BARA TRÅKIGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0