my love is your love and your love is my love.

hej, nu är jag hemma igen
efter en helg hos pappa.
det har varit bra, har inte gjort
så mycket kanske, ätit har jag
gjort, varit i stugan, solat, och
sååå, gött. va nyss ute med
emelie också, vi gick runt rocksjön
och pratade och så, najs.
va i kyrkan imorse också, konfirmationen.
ganska lamt, va på konfirmation från 10
till halv 3 typ, och jag fick upp KLOCKAN 8!
och sen efter så åkte jag och mamma upp
till a6 och jag hittade en fin avslutningsklänning
och 2 par skor och ett par leggins, bilderna
kommer senare, när jag orkar lägga in.
men nu ska jag väl inte göra så mycket.
bara sitta hemma och vänta tills man ska
sova. sen är de skola igen, haha.
pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0