jobbat på vårruset = ont i axeln.

hej och hå.
kom hem för en stund
sen, har jobbat på vårruset
men ebba emelie och frida
men emelie och frida va någon annan
stans så jag jobbade med ebba.
det va riktigt stressigt, om ni vilk
veta vad vi gjorde så
delade vi ut bananer, yes.
och de gjorde så man fick ont i
axeln och nu är jag riktigt trött.
skolan idag va lamlamlam.
va på för bra humör så de
blev jobbigt, hah.

och jag måste bara säga en sak.
igår så hörde jag våra grannar
skrika och ha sig, och en grät as mkt.
jag lyssnade inte mot väggen!
och sen så hade dom lugnat ner sig
lite, och sen när jag tittar ut står
polisen där? så antagligen hade det
varit bråk eller kanske någon som hade
dött, jag vet inte. men intressant va de (;

imon åker jag till pappa och sen på
lördag åker jag till kalmarkonfirmation.
trevligt trevligt, ska ju snart ha min egen
konfirmation , haha.
och sen tror jag inte vi sover i kalmar men
jag vet inte, isåfall åker jag hem till pappa
igen och på söndag åker jag hem (y)

och jag måste bara säga att jag längtar
sjukt mycket till sommarn, asså de är sjukt.
jag saknar värmen, känslan och framförallt
kvällarna på stranden! mmmmmmmmm.
jag saknar att sola och bada!!!!
och så längtar jag till sommarlovet också.
MEN.. jag ska gå sommarskola i think,.
förbättra betygen i matte.

OCH, DE HÄR VA NOG DET LÄNGSTA
INLÄGGET JAG HAR SKRIVIT. HAHA.

+ jag luktar banan! väldigt mkt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0