i can't breath witout you.

ja jag vet jag är konstig
ibland. men nu måste jag
skriva igen, har inget att göra
ju. men nu har vi precis ätit
tacos & så. kommer somna tidigt
ikväll för jag är sjukt trött och så.
jag tror jag är vampyr med för
jag är jätte kall om händerna, inte
kul. asså jag kan inte heller fatta det
men jag ska........ upp vid 8 imon :'(
villintevillintevillinte, men jag får ju
träffa bea & alla som jag inte har träffat
på 500 år, de najs.
asså jag är sjukt sugen på att spela
bananer i pyamas, som ligger precis
framför mig,  MEN jag tror jag
hoppar det idag. HAAHAHHA
skojjade tyvär inte..tragiskt.
men men nu ska jag gå ner och
vara social, för idag är det fredag
då blire freeeeeedagsmys!


hade inga bilder tyvär, ni får stå ut (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0