hej ingen rubrik

tjabba, sitter hemma nu och kollar
på lyxfällan, hahah. inte det bästa
programmet kanske. ajja. dagen har varit
bra, först musik (estet) och sen svenska.
sen lunch, matte, klassråd och so.
efter skolan gick jag hem och åt lite
snabbt, sen till a6 med emelie och där
uppe mötte vi frida och danne, sen åkte
jag, danne och frida till tenhult och kollade
på fotboll, men de sög så jag åkte hem och
frida åkte till danne, och sen när jag kom hem
eller jag va aldrig hemma, haha. så gick jag
och emelie ut och gick runt rocksjön, duktiga
som vi är (y) och sen va de typ inget mer.
längtar till helgen, hoppas ni kommer på rix fm
för de ska jaaaaaaaaaaaaaag.
men nu ska jag äta för jag är huuuuuuuuungrig.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0