grillning & fint väder, (L)

fan va najs med vädret asså!
har grillat nu och så.
äter godis och chips nu.
asså ni får inte tro att jag
är värsta fettot JHAAAHAH
men jag skriver typ alltid
att jag äter. borde starta
en matblogg.
och tränar gör jag inte
heller och äter gör jag nästan
jämt, borde väga typ 100 KG
JU :o
men iallafall, asså jag går och
ser i syne! vet ni hur läskigt de
är eller. har gjort de 2 gånger idag.
först när vi va ute här så satt alla
lugnt och pratade vid bordet, sen
ser jag värsta blixten och bara rycker
till, fasst ingen märkte något, tur de!
och sen nu när jag sitter på mitt rum såg
jag en fågel sitta vid mitt fönster, men nene
då va de ju ingenting där.
det är fett läskigt iaf.
så. nu ska jag gå ner och vara
lite social. SEN ska jag duscha nere i källarn
för dom gör om badrummet här så vi har
ingen dusch, fatta va läskigt!
herrrå


Kommentarer
Postat av: rebeckaandersson <3

HAHAHA omg !! <33

2010-05-22 @ 22:13:16
Postat av: feliciabergstrand

hehehe ((:

2010-05-23 @ 18:13:42
URL: http://fffeliciabergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0