usch för skola..

skola är bara jobbigt!
fasst ibland är det roligt.
IBLAND BARA.
iaf, torsdagar är väll
rätt chill, förutom idrotten.
usch jag orkar ingenting.
sämst? i know (;
iallafall, ska väll plugga
med frida sen tror jag.
jag kan ingenting. han kommer

sätta ig om jag inte blir godkänd

på detta, eller de kanske jag redan

har sagt, och sen hade vi prov i hörförståelse

i engelskan innan, oförberett, men det gick bra (y)

i helgen ska jag kanske vara med frida & danne och

nån, och kanske becka, får se (:

aldrig att jag sitter hemma iaf.

pusssssssssss


Kommentarer
Postat av: rebecka<33

Heej -

det är darför jag inte är i skolan HAHAHA :P

tagga helgen ser fram i mot den <333

älskar deej <333

2010-03-11 @ 16:11:10
Postat av: feliciabergstrand

ah det är verkligen det :D

hehe, japp <3

älskar dig också (L)

2010-03-11 @ 17:28:25
URL: http://fffeliciabergstrand.blogg.se/
Postat av: rebecka<33

söt :d <33

2010-03-11 @ 19:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0