shopping i 6 timmar (y)

tjatja, sitter på mammas dator
oskönt som fan men vad ska jag
göra. mamma fixar virusskydd på
min dator, o så länge kan jag jag inte
va inne på internet, och den tanken
dödar mig ):
iallafall, har shoppat med mamma nu
i snart 6 timmar, snacka om att jag är
slut nu. ajja hittade iallafall lite saker
som jag är nöjd med, tack mammi ♥
ska lägga ut bilder på allt nu (y)
pussss


skinnjacka: veromoda - 500 :-


väska: bagelle väskbou? (i stan) - 99 :-


tröjja: ginatricot - 129 :-


leggins: hm - 149 :-


närmare dragkedja


cola läppsyl: lindex - 25 :-


godis: ica maxi - 64 :-                                                            haha.


Kommentarer
Postat av: rebeeckkaa <3333

fan vad snygga kläder :d ska också köpa dom :D <333

2010-03-20 @ 21:39:38
Postat av: feliciabergstrand

haha jag vet :D

gör så (y)

2010-03-20 @ 21:43:01
URL: http://fffeliciabergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0