rubrikerna är ju de instressanta :s

haha är inte så bra på att skriva
intressanta rubriker om man
ska skriva om ingenting, haha.
detta är bara ett onödigt inlägg
som jag skriver bara för att
jag inte har ngt att göra.
funderar på o gå och lägga
mig men jag orkar inte.
eller jo, eller nej.
har pluggat lite nu, får väll
se hur det går imon på spanskan.
glömde att jag hade biologitest
också, hehe ups!
okejj, det är fett mkt i skolan
nu så man blir depprimerad.
men vad ska man göra, sånt är
livet svårt att göra något åt.
funderade starkt ett tag på att hoppa
av skolan, men man får ju inte de förens
man har slutat nian, tyvär..
kanske va bra att jag inte gjorde det
endå, för annars hade jag inte luggit bra till?
friluftsdag på onsdag i ulricehamn, typ
halva högstadiet ska ju förfan dit :s
kommer skämma ut mig, som vanligt.
och på fredag åker jag till pappa och
självklart ska det ju vara kfum disco.
såklart när jag ska till pappa.
så kan det gå. såg ett program på
tv idag när det va- 14-16 åringar
som hade fått barn, att man orkar..
nu ska jag gå och lägga mig och drömma
något fint, haha skojjar.
men gonatt <3

jag ryser när jag hör ditt
namn det bara är så '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0