no matter what happens i can't let you go.

har lust att bara skriiiiiiva allt
som finns i mitt huvud nu, men
jag orkar inte.
kan ju ta lite om den ointressanta
dagen. tredje praodagen avklarad.
faktiskt kul på dagis, har jag skrivit
det innan? ah men nu får ni höra det
igen. åt även PÅSKMAT med småttingarna
och fruktsak med glass till efterätt.
efter praon åkte vi hem till becka och
sen gick jag hem och åt och nu har
jag inte gjort någonting.
kollat på bellatyra show.
gottttt humör just nu, vet inte varför
men jag ska ju aldrig mer vara suuuuur.
eller huuuuuur. HÄÄHHÄÄH

jag saknar frida ek.
faktiskt. har inte träffat
henne på några dagar typ?
hähähähä. sånt är livet.

funderar på och gå ut och
gå, med mig själv :o
eller med shira då..
men hon är en busunge.
ska jag gå eller?
ah.
måste röra på mig.
jag kanske ska börja gå
och och gå varje dag?
JA :D
ajja förlåt
hejdåååååååååååååååå


Kommentarer
Postat av: rebbeckkka :) <3

aa fan vad god mat det var :) <33

bättre på dagis än med särbarnen HAHAHHA :P <3

skoj skoj :P

2010-03-31 @ 23:07:02
Postat av: feliciabergstrand

hahahah ah :D

2010-04-01 @ 14:14:41
URL: http://fffeliciabergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0