i know i'm gonna fall down.

tjatja bloggen.
haha, är fortfarande
sjuk, ah det suger (y)
så nu har jag tagit en
massa halstabletter och¨
en alvedon, vill bli frisk tills
imon, har också lite feber,
fasst bara 37,8.
om jag blir frisk tills imon,
fasst det tror jag inte, så ska
jag & mamma åka och shoppa
på a6 och äta och sånt (y)
längesen man gjorde något med
mammsen. haha.
iallafall, sitter och kollar på
lyckohjulet eller nåt heter det.
haha bara för att jag inte har något
liv, har suttit och spelat bomberman
hela morgonen typ. nejj nu ljög jag.
har bara spelat två gånger (:
hehe, nu ska jag lama mig framför
teven igen, blir att ligga i sängen heeela
dan idag, rätt skönt faktiskt (y)
be mamma hämta allt åt mig som
jag vill ha, haha stackarn.
pusssssssss

Kommentarer
Postat av: rebecka<3

kryaaa baby <33



slav slav HAHAHA :d

2010-03-17 @ 18:48:58
Postat av: feliciabergstrand

tack <3



man måste ju passa

på (:

2010-03-17 @ 19:37:56
URL: http://fffeliciabergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0