helg snart (y)

sjukt bra med helg.
även fasst man inte gör
någonting är det endå skönt
med helger. hehe, blev nyss
med i en grupp på facebook om
att, alla vi som längtar till fredag
på måndag morgon, haha, sant.
och imon ska jag inte till skolan
heller, så det har varit som ett
litet lov för mig nästan. fasst jag
har ju varit hemma och pluggat
lite men endå :o
och jag stör mig på att jag alltid
ska tappa bort min mobil!
ni smsar för lite (y) ..
tycker ni ska smsa mig hela tiden.
då har jag ngt att göra ((:
messamessamessamessamessamessa
pusssss


Kommentarer
Postat av: The Twilight Series

Hejhej!

Vi är fyra tjejer som driver bloggen som handlar om Twilightserien!

Kika gärna in och lägg gärna till oss på bloglovin, men det är inget tvång!



Ha en fortsatt bra kväll!

Kram

TTS

2010-03-18 @ 21:02:48
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej :D

2010-03-20 @ 19:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0