hatar folk som IGNONERAR en.

första praodagen, AAHAHAH omg..
det var inte vad jag hade väntat mig
vi fick sitta där med särbarn och lyssna
på när dom pratade om fåglar. sen va dom
i gymmet och så. sen satt vi och kollade på
nyheter med en klass, och så lyssnade vi på
anna bergendahl, och de va typ ett dampbarn
eller nåt, vet inte vilken sjukdom, iaf. hon
bråkade med en annan om en melodifestivalskiva
i säkert en timme, sen skulle dom ha idrott igen (en
annan klass) så bråkade dom fortfarande om det.
haha herregud..
jaja, sen åkte vi till skolan och skulle
hämta busskort men nene, då va hon inte där.
så åkte vi till stan och becka köpte en tröjja.
sen åkte hon till tenhult och nu sitter jag här.
funderar på och bada, fryser som fan..
ska nog byta praoplats till nästa vecka.
till ÖB, haha.
ajja, hejdå

Kommentarer
Postat av: rebbeckkka :) <33

AHAHAHHA omg vilken dag !! :O

jag trodde jag skulle dö ju :O

fyfan vad kallt det var i skolan då :O

HAHAHHA :P <333

2010-03-22 @ 21:52:41
Postat av: feliciabergstrand

HAHAAHAHAH

ny dag imorron rebecka :D <3

2010-03-22 @ 21:55:18
URL: http://fffeliciabergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0