det sjunker och sjunker.

statistiken börjar sjunka
nu mer och mer ):
jag vet att jag aldrig skriver
ngt intressant hehe..


iaf, kom nyss hem från tenhult.
har varit hos danne och kollat
på film, och innan det var jag
hemma hela dan och gjorde ingenting.
haha hejdå.

nu när jag har börjat lära känna
dig bra, vet jag hur du egentligen är..
men det är inte den personen jag vill
känna, jag vill känna den seriösa personen!
du tar allting oseriöst hela tiden och
skiter i allt, tänk om jag skulle göra så
mot dig? jag orkar inte bry mig mera.
du sköter ditt, jag sköter mitt
sen får vi se hur det blir, tänker fan
inte kämpa för din skull!


Kommentarer
Postat av: Danne :D

Första kommentaren från mig på din blogg :) , grattis :D

2010-03-25 @ 22:46:38
Postat av: feliciabergstrand

haha tack :D

2010-03-26 @ 11:21:06
URL: http://fffeliciabergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0