cause i can't live without you.

helllo.
sitter och lyssnar på
keep on walking.
ifall ni ville veta.

ska upp till tipshallen
med frida och träffa
ebba och emelie igen.
för dom jobbar ju i kiosken
nu. sen vet jag inte vad vi ska
göra.
keep on walking keep on walking.
i am singing for the sky. eller nåt.
han är så jävla cool (hh) haha!

men iallafall, nu ska jag fixa mig.
pussssssss

jag kollar på american funniest home
video, jag har rullgardinen nere, men
jag ska dra upp den nu. det är chips
i min säng, inte kul. och jag har rosa
häst strumpor på mig med hål i.
jag kollar i godisskålen men de finns
inget gott, och nu ska jag fixa mig med
smink och hår. och jag vet inte varför
jag skriver detta, det finns ingen mening
med det, hejdå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0