boooorrrrriiiiiinggggg

tjatja!
här kommer ett tråkigt
inlägg igen eftersom jag
inte har något att göra.
men jag gillar inte detta tangentbordet.
de va för tröga knappar (oviktig information)
kalas imon, har redan gjort tårta (;
múmmma, kommer rulla fram sen.
men de får man ju ta för tårta ska jag ha.
det rimmade :o
jusste jag kom ihåg när jag alltid
gick runt och rimmade på allt och alla
fick typ damp, kanske ska börja igen?
jahopp, vad ska jag säga mer då ?
det skulle vara kul och ladda upp ett
videoinlägg mn jag vågar inte, haha
kommr skämma ut mig :o
AHAHAHAH. det är ingen som läser
min blogg ändå. haha jusste
jag vill bli storbloggare!
jag vill inte bli känd men jag vill
ha en bra blogg med många läsare (;
fett kul.
fasst det kommer ju ta några år..
JUSSTE JÄVLA APRÖV!!!!
jag hade planerat min gymnasiesak
jag skulle gå it-media. inga läxor
bara svenska engelska och so.
och på eftermiddan går man ut och
tar kort och sen håller på med photoshop.
fatta chill. ne men då ska dom ju självklart
ändra så man har ALLA ämnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, varför ska
jag alltid ha sån otur i allting?!
hoppas dom inte ändrar för då får jag gå
nåt annat, aldrig att jag går samma sak
som i högstadiet med alla ämnen och skit, ALDRIG
pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0