midsommar

hej&hå, kvällen spenderades hos mammas
kompis & där va folk, så vi grillade och lite
sånt. najs.
igår va de midsommar, den bestod av att
åka buss lite överallt.
och om någon va intresserad så åkte
vi till tenhult först, och typ hämtade fridas
solglasögon, eller vi typ sprang hela tiden
för att hinna med bussen hem, sen åkte jag
hem & sen åkte jag till frida och åt mat som
hon hade gjort heeeeelt själv, de blev potatis
köttbullar brunsås och gelé, najjjjs.
och sen åkte vi till bakeryd till fridas systers
kille, så va de lite folk där. så åkte vi hem till
mig och sen tillbaka till bankeryd, sen åkte
vi till tokarp och träffade emil och nån robert
haha, men de va rätt lyckat ändå, bara man inte
sitter hemma och glor så är allt annat helt okej.
frida sov hos mig inatt också,. i forgot that, eller nåt (:
och imon ska jag hämta min kära hund på något dagis
och sen ska jag vara med becka tror jag.
och sen på måndag ska jag till läkarn först
och sen på eftermiddagen så åker jag till pappa och
stannar där en vecka eller nåt ((:
eftersom att alla typ är bortresta så ska jag åka
till pappa och ba chilla!
as gottt ju, gonatttt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0