fantasi är det vi vill ha, men verklighet är det vi får '

helllo, har varit med beckaälskling idag.
va hos tandläkarn typ vid 12 sen fick jag sluta

efter det, sen gick jag och becka och solade

på någon gård vid henne typ. sen åkte vi till

a6, jag köpte 2 leggins, och så gick vi där ganska

länge, sen åkte vi iväg med hennes pappa  + syskon

typ till öb, statsparken, ikea & så, sen åkte jag hem.

skulle egentligen vara med frida men så "fick hon inte"
haha ne jag vet inte.. men iallafall, så nu har jag inte

haft något att göra heller. imon är det skolan igen.

ska göra matteprov imon ;s haha. sen blir det väll

becka eller något, pussssssssssssssss


Kommentarer
Postat av: beckkka<333

tack för en underbar dag med dig har varit kul kul <33

HAHAHA min familj är efterblivna HAHAHa :)) <3

Puss Puss

2010-06-17 @ 22:15:01
URL: http://rebeckaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0