jag lever (i)

yes i'm alive, klockan är 02.07 och jag
är vaken, jag tror jag ska gå ut med hundarna
snart, en skön nattpromenad (y)
idag har jag bara varit hemma & tagit
det lugnt och städat och lite så.
jag är nästan stolt över mig själv.
jag städade jätte fint & jätte bra, haha!
men nu när jag har varit hemma en hel
dag och tittat igenom datorn och lite så så
har jag faktiskt tänkt attt ta tag i mitt liv på
riktigt nu, jag tänker börja imon och jag
tänker sätta upp lappar över hela lägenheten
om det så hjälper! nu ska det funka!

jag ska börja motionera minst en gång per
dag + träna med träningskiva

äta bra, till frukost ska jag äta fil & flingor
eller knäckemacka med göka (gurka)

till mellanmål en banan och till kvällsmat
yoghurt. och mat är som vanligt fassst mer
sallad!

jag ska försöka bygga upp mitt självförtroende
lite bättre också + att jag inte ska vara så blyg
utan mer utåtriktad eller vad man säger..

och alltid vara glad och positiv och trevlig!




Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA hur länge kommer det hålla felicia? HAHAH <3

skojar



not <3



HAHAHA skojar igen <3

2010-07-17 @ 20:59:29
Postat av: feliciabergstrand

nu ska du inte va sån! ):

HAHAA eller jo

2010-07-17 @ 21:49:33
URL: http://fffeliciabergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0