hos daddiiii

hej, sitter här och får solen på mig
och svettas som en gris, haha.
idag har jag varit i stugan , sov där
inattt också eftersom pappa va i jönköping.
jag följde inte med hem, blir nog stanna hos
pappa tills på söndag tror jag, orkar inte åka
hem när mamma inte är hemma och jag måste
ta hand om allt själv, typ laga mat och städa och
sånt. sånt pallar inte jag.. hehe. men iallafall,
i måndags åkte vi till skara, kanske inte det finaste
vädret men de va okej, badade & åkte karuseller
och lekte, haha. och i tisdags åkte vi till
halmstad till pappas kompisar & solade & badade
i havet, SKÖÖÖÖNT VARE! och på kvällen så grillade
vi lite och sen åkte vi hem. jag har bränt mig jätte mycket
och fått värsta brännan från min bikini, FINT..
och igår så va jag i stugan & idag med.
och i helgen vet jag inte vad de blir.
pappa fyller år imon också så vi ska väll gratta han
och grilla och så. hajdoooooooo

bilder kommer när jag kommer hem (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0