tankar och så

asså ibland känner jag att
jag bara vill bli någon annan.
en helt ny person typ.
men nu ska jag ändra på allt.
men det får bli ett steg i taget.
klara skolan är ju ett måste.
men det blir för mycket för mig
som har den där jäkla sjukdomen
och inte orkar göra så mycket.
asså jag har typ sköldkörtelsjukdom
och den gör så att jag inte orkar så mkt,
får dåligt minne, blir trött, fryser, koncentrations
svårigheter och allt möjligt. därför går inte skolan
så bra för mig. 
- sen vill jag bli lite mer ordningsam
har ingen ordning på någonting. då menar jag det..
- bli mer sparsam, inte handla så mycket kläder för
jag använder bara samma kläder typ hela tiden.
- ta hand om shira, låter mamma göra allt för att
jag inte orkar, haha. kanske inte är så bra
- och sen ska jag bli mer positiv och glad, har känt
att mitt humör inte har varit på topp.
- och ska inte vara så tyst hela tiden utan prata på.
har märkt att det inte är så bra och vara blyg och så.
så det är väll det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0