take a breath, take a deep

hejj, har precis varit på a6
med emelie, fick glass
och cola av becka, hehe.
men hittade ingenting, har
inga pengar heller -.-
skolan idag, idrotten skulle
vi ha konditionstest, klarade
550 meter på 20 minuter.
jag va en halv längd från vg :s
ingen hemkunskap, engelska
istället sen slutade vi fem i två.
gött som fan. sen gick jag hem
och satte mig vid datorn, ovanligt.
sen tandläkarn, hade min mamma
som tandläkare idag, HEHEHEH
och sen emelie dårå.
i helgen blir det väll kompisar.
ska sova hos frida imorgon
till lördag, sen lördag ska jag va
med emelie och ebba och frida kanske.
sen på söndag ska jag väll hänga med
frida när hon ska rida, det kommer gå
bra.... HAHAHHAHA jag ska dit och
vara en paparatzi!
imon är det so prov som gäller. :o
på kommuner, hur tråkigt är inte det då?!
men nu ska jag välll sova, kl är inte ens
nio, HAHAHAHA men jag är fett trött, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0