ta vara på det du har, innan det är försent.

no matter what happens i can't let you go.

om det är någon riktigt bra vän jag inte vill
förlora så är det du, för du är sån jävla bra
vän och har alltid varit. jag fattar inte att jag
tänker på allt negativt med dig, för det finns
inget negativt med dig! jag borde veta bättre
än så. jag borde inte säga till dig vad du borde
göra och inte göra, jag måste acceptera dig för
den du är. allt har förändrats nu och det är inget
man kan ändra på. men för det mesta saknar
jag tiderna det var vi, då vi inte behövde skämmas
för någonting, när vi gick runt och va oss själva.
asså jag glömmer aldrig, vi skrattade varje dag så
låg vi där i kfumsofforna som lipsillar, varenda jävla dag.
vi bråkade nästan aldrig, om vi bråkade om nåt så var
det nog för att vi inte fick äta hos varandra eller nåt.
det var tider när man nästan inte hade några som helst
problem. men du ska veta att du är den bästa vän
som finns och kommer alltid att vara för mig.
herregud, hur många gånger har du inte ställt upp
för mig ? stöttat mig när jag mådde som sämst.
jag kommer aldrig glömma det och jag tänker
ställa upp för dig så som du gjorde för mig.
om inte du gör något åt våran vänskap
så tänker jag göra det, jag vill aldrig förlora
dig. du är den som får mig att må bra, med dig
får jag bra självkänsla, jag mår alltid så jävla
bra när jag är med dig ska du veta! om jag är
på dåligt humör, får du mig alltid att skratta.
du har alltid varit som en bästavän för mig
och kommer alltid att vara.

men en sak ska du veta, när du blir ensam
kommer jag redan vara där..


jag älskar dig frida'ek, till döden skiljer oss åt.

Kommentarer
Postat av: frida

felicia, jag älskar dig & det vet du.

& haha, nej vi bråkade för små saker, sen börjar vi bara garva åt de.

du har alltid varit den som jag kan prata med om allt, i flera timmar utan att tröttna & inte vilja fortsätta snacka.

utan att man byter samtalsämne.

goood, va jag saknar dig.

va barnvakt med mig idag?

haha.

jag älskar dig felicia.

& kommer alltid ställa upp för dig.

alltid alltid alltid, du vet vart jag finns.

du är bara för bra älskling! (L)

2010-01-07 @ 11:26:35
URL: http://ffridaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0