skolaskolaläxorprovdatorsova

överskriften beskrier ju mitt liv
jusst nu, gå i skolan.
komma hem, göra läxor, sitta
vid datorn, sova. AHAH nejdå.
sitter och övar på so provet nu
som jag måste bli godkänd på
och snart kommer mamma och
ska göra fruktsallad med gammel
dags vaniljglass, chokladsås
och maränger, bäst? ohja.
iallafall, skolan idag.
först när vi kom till skolan
va beata sjuk så då kunde
vi lika väl fått sovmorgon!
sen har vi bara haft tråkiga
lektioner. och när jag kom hem
blev det lasange.
jag har kommit på ett coolt
sätt att ta kort.. i en toarulle!
bild kommer senare..
HEHEHE.


lasange


ostkakakvalitén är inte så bra, tyvär smuts på linsen :s


fruktsalladkvalitén är inte så bra, tyvär smuts på linsen :s


kort genom toarulle, skulle egentligen målat den, då skulle de blivit finare


Kommentarer
Postat av: Bellezza

Jag älskar din blogg det är så bra :)

Kom gärna in och kolla min

Kram

2010-01-21 @ 14:40:23
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: feliciabergstrand

tacktack,

ah det ska jag göra. (:

2010-01-21 @ 20:33:14
URL: http://fffeliciabergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0