no air - chris brown ft jordin sparks

hejj, sitter hemma just nu.
är hemma från skolan för
vi har varit hos vetrinären
och så lämnade vi shira där.
jusst nu sitter hon väll i en bur
och ska sövas ner snart och få
en biopsid (stavning) dom tar en
bit kött/skinn från henne och kollar
prover, eftersom hon blöder nästan
överallt på kroppen när hon är ute
så vi lämnade kvar henne och gick
till max och åt och sen till öb och
hämta bilen, så nu har vi kommit
hem och jag vet inte när vi ska
hämta shira, när hon vaknar antar jag?
lilla shira plutten, haha. det är tomt utan
henne här, det är ingen som ligger på mig
eller kommer och nosar i ansiktet med en
blöt nos.. tänk om vi får avliva henne ?!
då kommer jag inte klara mig, hon är
mitt allt. som ett syskon..
herregud, nu tänker vi på nåt annat.
som att jag ska åka och köpa ett
fritidskort nu, brabra. sen åka och
handla och sen hämta shiris.


Kommentarer
Postat av: Oliver

heej! :D Fin blogg! :) Hur mår du? :)

2010-01-18 @ 19:01:07
URL: http://oolivers.blogg.se/
Postat av: feliciabergstrand

hej, tack.

jag mår väll bra

hur mår du själv ? (:

2010-01-18 @ 19:14:17
URL: http://fffeliciabergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0